پيش‎بيني الهي 30 ماه قبل رهبر انقلاب درباره انتخابات مجلس چه بود؟
 

رجا:وزير كشور در حالي از مشاركت 64.2 درصدي مردم در انتخابات مجلس نهم خبر داد كه دو سال و نيم قبل در شرايطي كه برخي خواص مردود در رعب فتنه‌هاي خياباني جريان فتنه قرار گرفته بودند و به‌رغم هشدارها و انذارهاي مكرر رهبر معظم انقلاب مبني بر اعلام موضع صريح و به‌دور از كلي‌گويي، يا سكوت مي‌كردند و يا با اظهارنظرهاي مبهم، آب به آسياب فتنه مي‌ريختند، رهبر انقلاب در نماز جمعه 20 شهريور 88، در يك پيش‌بيني الهي و معجزه‌گونه، چنين اتفاق بزرگي را پيش‎بيني كردند.

به گزارش رجانيوز، ايشان تأكيد فرمودند كه "مردم به نظام اعتماد دارند، نظام هم به مردم اعتماد دارد. ان‌شاء اللّه خواهيد ديد در انتخابات آينده -كه حالا دو سه سال ديگر است- همين مردم با وجود همين بازيگرى‎اى كه مخالفان و دشمنان و غافلان و بى خبران داخلى كردند، يك حضور مستحكمِ قوى‌اى در انتخابات خواهند داشت."

رهبر معظم انقلاب در بيانات خود به فاز ترديد افكني دشمن و تلاش براي خدشه در اعتماد عمومي به نظام اشاره كردند. ادعاي بي اعتمادي مردم به نظام و سلامت انتخابات و محفوظ ماندن رأي‌شان در حالي طي آن دوره از سوي رسانه‌هاي بيگانه و ضد انقلاب پمپاژ مي‌شد كه برخي فريب‌خوردگان داخلي يا افراد متمايل به فتنه و خواص مردود نيز همين ادعا را تكرار مي‌كردند.

به‌عنوان نمونه، مهدي خزعلي از عوامل فتنه، چندي قبل در گفت‌وگو با يك شبكه سلطنت‌طلب اظهار داشت كه پس از آزادي از بازداشت قبلي‌اش به ديدار هاشمي رفسنجاني رفته و هاشمي در اين ديدار گفته است كه اعتماد مردم با يك انتخابات سالم نيز باز نمي‌گردد و بايد دو، سه انتخابات ديگر برگزار شود، تا اعتماد مردم بازگردد. هاشمي حدود دو هفته قبل نيز در مصاحبه با روزنامه شرق به‌طور تلويحي همين مسئله را بيان كرد و گفت: «بايد انتخابات‌هاي كاملا قانوني و آزاد انجام شود و مردم احساس كنند كه راي‌شان در جامعه موثر است. اگر دو، سه تا انتخابات خوب برگزار شود فكر مي‌كنم مهم است... فكر مي‌كنم همه ما بايد هماهنگ كنيم و انتخاباتي كاملا شايسته برگزار شود و مجلس و سپس دولتي همان‌گونه كه مردم بخواهند تشكيل شود. دو، سه تا انتخابات، انتخابات مجلس، شوراها، رياست‌جمهوري پشت سر هم اين‌گونه شود، درون جامعه خيلي به هم نزديك مي‌شود.»

اما بر خلاف تبليغات مسموم دشمن و عوامل داخلي آن در مورد مخدوش شدن اعتماد عمومي به سلامت انتخابات و اطمينان نداشتن آن‌ها از محفوظ ماندن رأي‌شان، رهبر معظم انقلاب بر حضور قوي و مستحكم ملت در انتخابات بعدي تأكيد كردند.

«همه‌‌ى اين بلواهايى كه شما مشاهده كرديد در دوره‎ى بعد از انتخابات پيش آمد و پيش آوردند و آنها حمايت كردند، براى همين بود كه شايد بتوانند پشتوانه‎ى مردمى انقلاب را ضربه بزنند و از انقلاب بگيرند. بنده عرض كردم نشانه‎ى اعتماد مردم به اين نظام، حضور 40 ميليونى در انتخابات بود.

حالا در راديوهاى بيگانه و متأسفانه بعضى هم در داخل هم‌نواى با آنها، هى اصرار و تكرار كه بله، اعتماد مردم از نظام سلب شده! اين، جواب آن حرف است. آنجا ما گفتيم اينى كه 85 درصد مردم مى آيند رأى مي‌دهند، 40 ميليون پاى صندوق‌ها مى آيند، به هر كسى كه رأى مي‌دهند، خود آمدن پاى صندوق، نشانه‎ى اعتماد مردم به نظام است -كه حقيقت قضيه هم همين است- اين‎ها براى اينكه اين حرف را دروغ از آب در بياورند، مكرر در مكرر تبليغات كردند كه اعتماد مردم از دست رفته؛ چه كار كنيم؟ حالا بعضى در لباس دل‌سوزى گفتند چه كار كنيم كه اعتماد برگردد!

مردم به نظام اعتماد دارند، نظام هم به مردم اعتماد دارد. ان‌شاء اللّه خواهيد ديد در انتخابات آينده -كه حالا دو سه سال ديگر است- همين مردم با وجود همين بازيگرى‎اى كه مخالفان و دشمنان و غافلان و بى خبران داخلى كردند، يك حضور مستحكمِ قوى‌اى در انتخابات خواهند داشت.»


نظرات شما عزیزان:

زسانه در خدمت انقلاب
ساعت0:19---15 اسفند 1390
سلام

ممنون. قابلی نداشت


صالح
ساعت19:47---13 اسفند 1390
سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سری بزنید مطالب جالبی دارم که حتما از خوندن اونا ضرر نمی کنید. منتظر هستم.
پاسخ:متشکرم.حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:امام خامنه ای,انتخابات,مشارکت مردم,پیش بینی,رهبران فتنه, | 19:38 | نویسنده : دخو |